piątek, 21 stycznia 2011

Dzień Babci i Dziadka

wczoraj późnym wieczorem zrobiłam dla koleżanki dwie kartki z okazji święta Dziadków. poprosiła mnie w imieniu swojej niespełna rocznej Córci ( za tydzień Lenka skończy Roczek!!) na zdjęciach jest Lenka we własnej Osobie:) karteczki celowo zrobione prawie identycznie - różnią się tylko kolorami dużych kwiatków i zdjęciami:)


Kartki spodobały sie zamawiajacym :) Tej młodszej od razu kwaituszki do gustu przypadły i chciała je odlkeić ( z jednym się udało - odkleiła )
karteczki zgłosiłam do wyzwania w Szufladzie :) pierwszy raz biorę udział w takiej zabawie :)

ja dzis nie mam zbyt radosnego nastroju i jakos mi smutno :( 6 lat temu umarła moja Babcia, z którą byłam bardzo zżyta i każde święto a już w szczególności Dzień Babci przypomina mi że tak bardzo mi jej brakuje ...



pozdrawiam!

dziękuję za komentarze ...

4 komentarze:

  1. Śliczna Lenka:) I piękne kartki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie karteczki. Buźka tej małej w otoczeniu kwiatuszków wygląda rozczulająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki, karteczki przecudne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne karteczki...miło Cię poznać:)Ja też z podkarpacia z niedalekich stron od Tarnobrzega:)Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Strony