niedziela, 4 grudnia 2011

62. Smutno ...

Jestem ogromnie zaskoczona, niemile zaskoczona, że blog Kuby " http://mam-hobby.blogspot.com/ " znowu został zablokowany. Fakt, może i teksty są ale niestety nie ma żadnego zdjęcia :( Z bloga Asi dowiedziałam się również, że Mama Kuby i Kuba nie mogą sie na bloga zalogować :( dla mnie jest to podłe zachowanie. Ten blog nie tylko nam oglądającym i podziwiającym, daje sporo radości ale przede wszystkim daje radość Kubie i Jego Mamie. Mam nadzieję że blog szybko zostanie odblokowany i że znów będziemy mogli cieszyć oczy Twórczością Kuby. Pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. Wszystko wróciło do normy ja jednak nie zamierzam ryzykować...
    Wszystkiego najlepszego w 2012, wielu inspiracji, twórczej weny i kaski na zakupy scapowe :)
    Zapraszam na nowy blog i candy

    OdpowiedzUsuń

Strony