niedziela, 27 lutego 2011

notes i scrapuszko :)

wczoraj wieczorem zrobiłam scrapuszko i notatnik dla Koleżanki, jeszcze z czasów podstawówki notes miał być zielono różowy ( lubi takie kolory) i lekko postarzony.

myślę ze się spodobał
ja ostatnio nie mam nastroju na nic, jakoś tak mi smutno... mam trochę problemów w związku ( o ile da się to jeszcze nazwać związkiem - a kiedyś było tak pięknie ... ) i nadal dobija mnie brak pracy....

oto notes i scrapuszko :



pozdrawiam i życzę słonecznej niedzieli :*

4 komentarze:

  1. oj tam oj tam - uszy do góry, będzie dobrze! :-)
    a notes i scrapuszko super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolciaaaaaaa nie daj się!!!!!!!!!!:*:*:* Muusi się wszystko ułożyć MUSI!!!

    Notesik i scrapucho i mi się podobują:D

    OdpowiedzUsuń
  3. 3maj się, dziewczyno! Ciekawa kolorystyka, i widzę, że wymyśliłaś jak zrobić scrapuszko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, żeby się ułożyło wszystko :)
    A prace piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Strony