niedziela, 24 października 2010

Moje zakupy

ostatnio wpadłam w szał scrapkowych zakupów:) zakupiłam około 40 dziurkaczy i 6 arkuszy stempli silikonowych :) i jakieś perełki i diamenciki :D
a to wszystko do mojej nowej pasji jaką jest scrapbook :D

zakupiłam takie cudeńka:



do tego na all zamówiłam sobie papierki i przeróżne przydaśki:


na tym ostatnim zdjęciu kropkami zaznaczyłam papierki perłowe :)
do tego jeszcze 24 tusze pigmentowe :) (zdjęć nie posiadam :( )

i z takimi zasobami mogę zabrać się do pracy :)

wcześniej też tworzyłam różne rzeczy z papierków :) i pewnie się nimi kiedyś pochwale :)

mam w planach skończenie prezentu dla jednej koleżanki z Forum i karteczka dla Małego Bartosza z Okazji Jego Drugich Urodzin :D
a do tego mam zamówionych kilka kartek świątecznych
i cztery z okazji Halloween :D tylko czasu jakoś mało :(
i chciałabym też kilka wzorów zaproszeń ślubnych i komunijnych zrobić ( tak na zaś, żeby były jak sezon się zacznie :D )
pracuję w dość nietypowych godzinach ( 12-19 ) i ani przed ani za bardzo po pracy nie mam jak się do tego zabrać ... I jeszcze do tego taka kapryśna pogoda. Raz słoneczko świeci a za chwilę pada deszcz. ja rozumiem że to jesień ale jakieś granice przyzwoitości chyba są... Ale kiedy sobie pomyślę że już niedługo może spaść śnieg to brrr ... na samą myśl mi słabo, bo ja nie lubię bardzo zimy :( ja lubię ciepełko i słoneczko :( a w zimie i jednego i drugiego brak :( niestety :(

na dziś to chyba koniec pisania:) zabieram się za album na zdjecia :) a później bede oglądać jak gwiazdy dansują :D:D

pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony