czwartek, 28 października 2010

Wymiankowe prezenty :)

Dziś listonosz zapukał do mnie z dwiema kopertami:) a w nich były cuda z wizażowych wymianek :)
najpierw otworzyłam z wymianki Halloweenowej :) a w środku piękności z drobniutkich koralików: Naszyjnik, breloczki, i koszyczek oraz troszkę słodkości których nie zdążyłam sfotografować i pyszna biała herbatka z cytrusami :)
zresztą same się przekonajcie jakie cuda :


w drugiej kopercie był notesik i adresownik :) Adresownik troszkę zmieniłam w środku, dostosowałam go do potrzeb :) notesik zaś bedzie zapełniany cytatami :)


prawda że piękne :) ja Dla Dusi zrobiłam Mitenki ( kolejne w mojej twórczości :) ) o takie :


ale jak przysłowie mówi, szewc bez butów chodzi :D sama jeszcze nie mam :) niedługo to nadrobię:)

4 komentarze:

  1. O i też masz bloga :)
    Cieszę się, że Ci się podobają moje koralikowe potworki :D
    I świetne dostałaś prezenciki od Dusi :)
    A mitenki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jakie piene prezenciki dostałaś :)

    A mitenki podobne niedługo też bedą u mnie :D
    Juz nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O super ze prezenty doszły!!! Wiesz co przyznam się szczerze, że nijak nie wiedziałam jak zrobić te literki ale Ty sobie swietnie poradziłaś;* a mitenki były ze mną na sesji fotograficznej nawet;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne, a czy jesteś może chętna na wymiankę bardzo mi się podobają twoje prace.
    Będzie mi bardzo miło.
    Na odpowiedź czekam na moim blogu
    www.dziamba.blogspot.com

    pozdrawiam dziamba

    OdpowiedzUsuń

Strony