niedziela, 19 grudnia 2010

Imieninowe Prezenty :)

Wczorajszy wieczór pracowałam intensywnie nad prezentem imieninowym dla Pani Pielęgniarki z którą pracuje. zbliżają się jej imieniny - ma na imię Ewa - i z tej okazji jutro w naszym gabinecie jest takie małe przyjecie z tej okazji. Nie chciałam jej kupować jakiegoś nie użytecznego bibelotu, chciałam zrobić coś od serca :) Padło na przepiśnik:) Bo Pani Ewa jest Świetną Kucharką. A jakie pyszne ciasta i placki piecze... palce lizać :) Przepiśnik jest w jej ulubionym zestawieniu kolorów :) czerwony, żółty i pomarańczowy :)

`

Do tego zrobiłam jeszcze kartkę. Przeglądając internet w poszukiwaniu inspiracji trafiłam na TO zdjęcie i mnie natchnęło. powstała taka karteczka.



wykorzystałam piękny papier z ornamentami. tagi narysowałam odręcznie i wycięłam . podobnie z literką "E" która też ręcznie namalowałam:) jestem z tej kartki bardzo dumna:)

I mam nadzieję że prezent się spodoba:)

pozdrawiam i życzę ciepłego wieczorku i spokojnej nocy :)


ps. Dzięki za komentarze :) Miło wiedzieć że ktoś czyta to co tu naskrobię :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony