sobota, 18 grudnia 2010

Kartki dla przyszłej teściowej :)

Wczoraj "machnęłam" cztery kartki dla przyszłej teściowej, narzekała że robię każdemu a ona musi kupować. wiec na poniedziałek chciała ode mnie jakieś ręcznie robione. a że trzeba się jakoś wkupić w łaski teściowej to postanowiłam ze kartki zrobię i nawet grosika nie wezmę. niech widzi że aż taka zła nie jestem :)



wczoraj cieszyłam się że oczy bolą mniej a dziś jak na złość znowu mnie bolą.
takie bardzo dziwne uczucie :(
Asiu, ząbki czekają na kasę :) ale już jestem zarejestrowana na styczeń wiec w sumie nie długo będę miała znów piękny i olśniewający uśmiech :)
Kurczę, zbliżają się święta. Za tydzień już Boże Narodzenie a ja jakoś nie czuje tej atmosfery. jak byłam dzieckiem bardzo cieszyłam się z nadchodzących świąt, a teraz nie czuję tej radości i podekscytowania...

Trzymajcie się cieplutko :*:*

dziękuję za komentarze i odwiedziny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Strony